کره بادام

شرکت گل پخش اهواز (بازرگانی؛خدماتی)

بتاسیتوسترول از دیگر مواد موجود در بادام‌زمینی است که اثرات ضدسرطانی آن به اثبات رسیده است. به نظر می‌رسد کره بادام‌زمینی به منظور پیشگیری از بیماری‌های مختلف مانند دیابت، سرطان کولورکتال، بیماری‌های قلبی و سایر بیماری‌های مزمن اثرات مفیدی داشته باشد.
 
کره بادام‌زمینی، منبع بالقوه آفلاتوکسین
 
کره بادام‌زمینی با وجود مقوی و مغذی بودن، ممکن است دارای موادی به نام آفلاتوکسین باشد که آسیب‌زا هستند. بادام‌زمینی درون خاک رشد می‌کند که محل رشد کولونی کپک آسپرژیلوس می‌باشد. این کپک‌ها آفلاتوکسین تولید می‌کنند که بسیار سمی و سرطان‌زا است. خوشبختانه در فرآیند تبدیل بادام‌زمینی به کره بادام‌زمینی 89 درصد از آفلاتوکسین از بین می‌رود.
 
چگونه یک کره بادام‌زمینی مناسب را از بین مارک‌های مختلف تشخیص دهیم؟
 
کره بادام‌زمینی غیرارگانیک از موادی تشکیل یافته تا طعم آن را افزایش دهند و با کره بادام‌زمینی ارگانیک که به طور طبیعی از بادام‌زمینی تهیه می‌شود و بدون هیچ‌گونه افزودنی می‌باشد متفاوت می‌باشد. کره بادام‌زمینی غیر ارگانیک در هر قاشق 250 میلی‌گرم شکر بیشتر از موارد طبیعی دارد.
 
همچنین نمک اضافه‌شده به برخی مارک‌ها زیاد است. مشخص است که کره بادام‌زمینی طبیعی به مراتب بهتر از کره‌ای است که به آن افزودنی‌های متعدد اضافه کرده باشند، اما اگر نتوانستید کره بادام‌زمینی طبیعی را بیابید. مصرف روزانه 2 قاشق سوپ‌خوری از این کره‌های دارای افزودنی، مشکلی را ایجاد نمی‌کند و می‌توانید در حد متعادل از آن‌ها بهره‌مند شوید.

 

                                                                                                                                                                      منبع:خبرفارسی


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 10 شهريور 1393برچسب:کره، بادام زمینی؛فشارخون,

] [ 7:2 ] [ جهان رشیدی ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه